HEJ DÄR !

IDAG:

> Hade en skönt kort skoldag, imorgon blir det lika kort! :) För vi slutar tidigt. Sista skoldagen före inlärning i arbete. Praktik alltså. Nu känns det nästan som om det vore sista dan före lov haha, vet inte varför. Är inte fullt lika nervös inför praktiken nu, men det kommer väl tillbaka...

> Var på dansträning och det gick nog riktigt bra, vi gjorde nån ny grej som vi lägger ihop med den gamla dansen och tydligen kommer att uppträda med på nån jul-sak.. uh! Var inte förberedd på det. Men kanske det inte kommer så mycket folk.. kanske.

> Har läst på tenten vi har imorgon. Barnavård och omsorg. Det går nog bra tror jag. Jag vill att det går bra iaf, men nu skulle jag inte orka läsa mera.. har lite huvudvärk och klockan 9 ska jag titta på 'Sveriges fulaste hem' på Sveriges tv3.

> Nu har dom börjar presentera Finlands Luciakandidater! I år SKA jag rösta, det har ju bara inte blivit de senaste åren. Men man kan ju rösta via webben, hur lätt som helst ju :)

> Jag är lite besviken eftersom mitt horoskop sa att jag skulle få höra en smaskig hemlighet idag, men inte har någon delat med sig något sånt inte.. kanske du vill? ;D haha!

Hur var din dag? :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej,

du vart med i min veckans blogg tävling.

Här har du länken där man kan rösta

http://londonflickan.webblogg.se/2009/october/rosta-nu.html#comment

Lycka till nu!

2009-10-26 @ 22:28:17
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: KHALiiD

Jag är sjuk faktiskt :(

2009-10-27 @ 13:51:24
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0