Hallåj

Jag har inget internet till min dator. Herregud det är hemskt. Usch, vad man är beroende av internet, det är ju riktigt skrämmande.

Min praktik började igår, lite nervöst var det ju såklart eftersom jag inte har så mycket erfarenhet av barn.
Men jag var med och iakttog mest, de förklarade rutinerna och lite sånt.

Idag har det känts bättre, man kunde redan se lite vad som behövde göras. Men är helt slut i både kropp och knopp. Det är ungefär som att man ännu hör barnen i skallen fast man kom hem för fyra timmar sedan.

Men efter de här två första dagarna kan jag iaf säga att jag ser jättemycket fram emot de här fem veckorna, och det är väl ändå ett gott tecken?

Vad har du gjort idag?

Ni får gärna komma ihåg att rösta på mig i veckans blogg hos londonflickan!
Glöm inte att man måste skriva numret (1) för att rösten ska godkännas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0