F R E D A G .

Åååh så skönt med freedaag!

Nån annan som känner lika? Säkert ganska många.

Nu har jag kommit hem från skolan, vi hade en riktigt skön dag idag och känner mig för första gången på hela veckan riktigt avstressad! :) Provet vi hade idag var ganska lätt, tror nog att det gick OK för min del.

Nu ska jag äta lite smått och sen ska vi iväg och titta på dvärgpapegojan :)
Om allt går som det ska så kommer vi hem med en kompis åt min lilla Linus!



Bilden är lånad från google.

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Inez

sv: Ajdå, vad synd :S



Jag har en jättesöt tjej i min klass, som till och med vill bli modell när hon blir stor, men jag känner inte henne jättejättebra så jag vågar inte fråga. Vi är liksom inte med varandra på fritiden, bara i skolan :)

Fast några kompisar som vill har jag ju! :D

2009-10-02 @ 14:49:26
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan du fixa en gratis design till mig? :))

2009-10-02 @ 15:08:22
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0