F Ö R L Å T M I G !

För att jag har varit en urusel människa som inte skrivit ett ord på flera dagar. Det har bara inte blivit av, har haft ganska mycket skolarbete att ta igen o.s.v.

Annars är allting helt okej, idag var jag med Jenny och åt kotipizza-grillad-kyckling-sallad med ranch dressing (eller vad den nu heter) Och det vad gotttt :D

Nu sitter jag och tar det lugnt här. Fixade lite med några bilder nyss. Sitter som ett litet barn och väntar på att mamma ska komma hem, hon är och handlar och jag 'beställde' (haha ;D ) en Fazers blå chokladstång för jag blev så otrooligt suugen.. Mmums. Hoppas hon kommer ihåg att köpa den bara :D

Har jag berättat att jag fått min praktikplats nu? Den är belägen en liten bit från var jag bor, men jag har ju bilden så det är ju inget större problem. Är glad att den inte är i nån helt annan stad. Skulle inte ha orkat med det.

Nervöst börjar det iaf bli, det är ju i onsdag praktiken börjar!! Tiden går så fort alltså.. otroligt.

Ett bildlöst tråkigt inlägg, men det var ett inlägg i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0