TYPISKT.

Nej internet funkar fortfarande inte till min dator.. <-- orsaken till mitt dåliga bloggande.

Så nu har jag använt mig av den 'stora datorn' lite då jag slipper till. (och orkar starta den för den är trög som jag vet inte vad)

Menmen, hursomhelst så har vi ju den där söndagen här igen. Igår var jag och Tessi och hälsade på Jenny och hennes hund Ebba. Tessi och Ebba visade sig (till vår stora besvikelse) inte vara någon bra kombination. Lilla Ebba försökte få Tessi att leka och busa, men Tessi blev jätteirriterad på henne och var bara arg, sur och ignorerade Ebba helt.. kanske berodde det på att båda är tikar. Tessi kommer inte så bra överens med andra brudar. Och så tyckte hon att Ebba var lite barnslig kanske :(
SYND.

Men man får kanske prova en annan gång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0