Sent igen

Klockan bara tickar och jag måste hoppa i säng. Skulle inte riktit vilja ännu.. har en massa bilder jag skulle vilja fixa. Varför är det alltid sent på kvällen jag plötsligt får lust att göra en massa saker! Som att fixa bilder, titta på film, gå igenom och tömma datorn, städa rummet till och med.. Nattuggla kallas man väl då.. Skulle vara mycket roligare att vara morgonmänniska ibland.. Är du en natt- eller morgonmännika? Eller kanske både och? ;)

Har varit ledig idag, var till DG och vi var lite ut och gå och sånt :) Riktigt trevligt.

Nu ska jag äta något snabbt och sedan krypa ner under täcket!

Godnatt, sov sött & ha de gott hörni! :)

k r a m a r

Kommentarer
Postat av: sebbe

Sv:kul att du gillar dem det värmer!

2009-05-25 @ 14:31:25
URL: http://wasor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0