såå vad den snart 18:00

Klockan går fort. Jag slutade 4 idag, så sen jag kom hem har jag bara ätit lite.. och suttit här en liten stund. Kanske far ut och gå en sväng med Tessi senare.

Igår gick vi nästan 10 km. Mina ben var halvdöda efter det.. :@
menmen jag var ju ledig så. Kan inte förstå att Tessi orkar, hon är ju så liten!! Men hon gick glatt framför mig hela vägen så det var knappast några problem för henne.. för den delen var det hon som valde vägen också. Haha :P

Var på häslogranskning idag, de mätte blodtryck, midjemått, fettprocent och sånt. Allt var toppen :) . Så det var ju roligt.

Nu blev det här ett sånt där tråkigt inlägg utan bilder.. men ni får klara er :)

Ha en skön kväll, nu är det någon som kallar, måste vara tvn ;D

haha!


Kommentarer
Postat av: cathie

Så lite så :)

Skönt att att var bra med hälsan då :D

2009-05-14 @ 10:41:50
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0