Ryggvärk.

Bläääääää

Jag är hemma från jobbet idag pga min rygg. Jobbigt. Har fått tid till läkare imorgon så får väl se vad som händer.

Nej det är inte så trevligt kan jag säga er...   :(

Missade dansföreställningen kl 13 igår eftersom jag hade kvällstur. Var meningen att jag skulle vara med på föreställningen kl 18. Men så blev det ju inte riktigt.. ville ju inte göra ryggen värre än vad den redan var heller.
Ikväll är det sista dansträningen för våren. Det är faktist lite sorgligt.. nu ska man vänta till höst igen! :/
Jag tror jag går dit fastän jag inte kan vara med. Men man kan väl alltid titta på :)

Nu är jag sugen på något riktigt gott... glass eller något. Mums.

Japp, glass blir fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0