Eurovision Song Contest 2009

Ikväll är det final :)

Vilka bidrag kommer ni att heja på?

Nästan alla påstår ju att Norge tar hem segern i år. Jag vet inte riktigt, det kan ju hända. Men jag hoppas att Finland klarar sig top 10 i alla fall, fast jag inte riktigt tror på det själv.. Island var riktigt bra, och Azerbaijan. Azerbaijan kommer nogåtminstone i top 10..
Sverige vet jag inte hur det går för faktist.. kan hända det går bra!
Och det kan ju hända att vinnaren är någon som man inte alls har hört så mycket snack om..

Man kan ju spekulera hur länge som helst. Det bästa är väl att helt enkelt bara sätta på tvn ikväll och se hur det går! :D

Vem hoppas ni vinner ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0