Borgbacken

Idag har jag spenderat hela dagen på Borgbacken tillsammans med DG. Jätteroligt har det varit, verkligen! :) För er som inte vet kan jag berätta att det är ett nöjesfält.
Vi åkte dit med tåg och var framme lite efter att det hade öppnat, alltså 11-tiden. Sedan var vi där hela dagen och kom hem med 19:00 tåget.. så har varit hemma en stund nu. Trött är jag, efter att ha varit utomhus hela dagen! : ) Kommer somna bra ikväll. Imorgon back to work igen. Börjar bli så trött på jobbet, orkar inte! Vill också få sommarlov!  :P Men snaart...  5 veckor till tror jag det är. Har jag klarat 12 månader så ska jag väl också klara den 13:e. Tänk.. 1 år och 1 månad! Det är helt sjukt vad tiden går!! Herregud.. !

Vad har du gjort idag?

k r a m a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0