23:35

Jag tänkte skriva ett sista inlägg för den här dagen ännu. Men vad jag skulle skriva vet jag egentligen inte riktigt..
nu ska man jobba 2 dagar och vara ledig på måndagen nästa gång.
Väntar redan på den dagen faktist.. har ingen motivation alls att gå till jobbet.

Tror det beror på att man varit ledig så många dagar nu.. och så är jag rädd att ryggen ska bli lika sjuk igen! Usch. Nu när den blivit lite bättre.. styv är den men inte alls lika sjuk som den var tidigare. 

Men snart får jag mitt långa sköna lov. Har bara 7 veckor kvar nu :) Kommer kännas konstigt att sluta..

Förutom inträdesprovet har jag inte gjort så mycket idag.. varit hemma och tittat på teve sen dess.
Nu har jag lite huvudvärk. :( Måste sova.

G o d n a t t !

kramar    :  )


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: kanske borde testa det då !

2009-05-09 @ 07:53:13
URL: http://sleddog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0