Bloggpausen över nu

Hej på er :D

Förlåt mig
för den dåliga uppdateringen.. har verkligen inte alls haft lust att blogga så har bara låtit den stå nu några dar.
Men nu ska jag försöka ta igen mig lite ;)

Imorgon har jag födelsedaaag :D

Jag bara märkte det idag. Fyller år imorgon! Herregud, har haft så mycket att tänka på att jag inte riktigt märkt det.. klart, jag har vetat det.. men liksom inte så här ändå..
Ja sak samma ;P

Nästa veckas tisdag blir det teoriprov 09:30, sen körtimme 14:00 och därefter körprov...
Ja om jag klarar teorin förstås :D Hoppashoppashoppashoppashoppas :D

Är ledig idag. Var och köra i två timmar, 10-12. Gick bra men inte bra som jag hade velat.. Men allt går ju inte alltid som man vill eller har tänkt sig. Hade fåglarna lösa en stund också :D Fast det var bara Lotta som kom ut från buren en stund.
Ska städa lite nu snart. Rummet och fågelburen. Nice.. Nä, skulle inte orka.

Men måste.

Ja kanske uppdaterar senare, ha de fint :D

          © Sarah Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0