10 mars

Tisdag då. Stressigt värre på jobbet. Usch. Men måste försöka stå ut. Ringde till bilskolan idag, ska gå dit och öva lite på torsdag. Imorgon ska jag ta passfoto.. till körkortet. Idag har jag varit till frissan. Klippte bara topparna lite och så färgade jag det.. det blev inte alls som jag tänkt mig. Satte någon slags 'guld' eller vad nu färgen hette.. men det skiftar lite i rött och hade inte planerat det.. men det får väl duga.. Det ser bara så himla fejk ut nu i början. Det är sån där lätt färg som slits med tiden, inte sån som växer ut. Tur det..

        © Sarah Henriksson 

Ganska tråkigt inlägg, jag vet.. Men ni fick i alla fall en upplysning om min dag ;)

Hur har er dag varit? :)

Ha det bra!
K r a m a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0