Testar

Jamen hejsan! Oj oj vad jag har hållit mitt löfte om att uppdatera.. Nej skäms på mig! Nu måste det bli en bättring.. Men ärligt talat så har jag inte ens orkat starta min dator de senaste dagarna, måste vara något fel på mig. Men igår tog jag bilder på vattendroppar så de tänker jag fixa lite med idag. Så de kommer troligtvis upp här lite senare! Just nu bloggar jag faktist från mobilen, har aldrig gjort det förr så tänkte att jag skulle testa det! Brukar du mobilblogga? Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad har du gjort i regnet då? :O hehe

Nä min telefon har inga nåå internet. ;D men förra hadd å då tesa man no nångång :D

2009-06-06 @ 11:53:50
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0