förra veckan.

Förra veckan var faktist ganska upptagen, för en gång skull.. och då jag inte gjorde något speciellt ville jag bara vara ute i det fina vädret! Nu är det ju sommar, helt plötsligt, och det är underbart, eller hur?! :D
Men nu hade de lovat kallare igen så få se, få se...
 
måndagen var till Borgbacken med DG, det har jag kanske berättat.
tisagen hade jag kvällstur så gjorde inte så mycket extra efter jobbet.
onsdagen var jag faktist och simma. Till simhallen då. Det var verkligen jätteskönt!
torsdagen var jag och 2 av mina arbetskamrater till Vileda fabriken i Salo. Alltså Vileda är då ett finskt städmärke som ni kanske vet. Det var faktist intressantare än vad det låter! :)
fredagen var jag med DG till djurbutiken i Virkby. Jag körde! Kan ni tänka er. Vi hittade dit, med hjälp av pappas GPS då. Men det var ganska stökigt i trafiken, en massa bilar, ni kan tänka er fredag eftermiddag. Före skolavslutningarna som förrsten var på lördag. Då gick min lilla lillasyster Jennyfer ut grundskolan :) 

Det var lite kort om min förra vecka. Nu måste jag försöka hålla igång uppdateringen här igen! :)
Tusen tack till er som ändå tittat in här fast det inte har varit så tätt mellan inläggen! :D
Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0