Tjohoo :)

Nu är jag hemkommen från Salo. Det har varit en bra dag tillsammans med DG! Ikväll blir det bio, Harry Potter. Vi har reserverat platser :)
Det kommer säkert vara helt fullsatt!

I Salo hittade jag lite kläder, alla från h&m. Hittade inget åt mig från nån annan butik. Joo ett par shorts på rea i Seppälä. Så köpte jag 2 par skor, 'ta 2 betala för 1', så köpte jag också salt- och pepparkar, en megaklädnypa som man ska ha bilder eller sånt fast i... Och en deoderant som jag nu känner att luktar TANT.

Men men, annars lyckade köp. Hade nog tänkt hitta mer kläder, är i stort behov av att förnya min garderob, men får väl ta en titt i butikerna här hemma sen nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0