Semester

Äntligen har semerstern börjat! :D
Självklart var det lite ledsamt att sluta på jobbet också, jag har ju ändå varit där i över ett år.. ! Men skönt med ledigt, har väntat sååå :D

Igår var jag till Seppälä med DG. Skulle köpa en ny bikini men de hade inga där som jag riktigt tyckte om.. men köpte en scarf istället. Sen var vi och åt, jag tog lövbiff och det var smaskens :) Efter det vandrade vi iväg till papagallokiosken och köpte varsin vaniljglass med chokladbitar i.. mumsigt :D

Idag var det stranden med mamma och Jennyfer. Det var verligen varmt.. men det var jätteskönt i vattnet! Men nu verkar det nästan som om det ska bli regn..

Jag har ju inte riktigt bloggat på de senaste dagarna.. får väl ursäkta mej för det. Men jag orkar inte riktigt sitta inne vid datorn i det här vädret.

© Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0