Kinuski

Har ganska tråkigt nu.
Väntar redan på ett paket med fågelgrejer jag klickade hem igår, endel saker var på rea och endel inte.. det var lite godis och leksaker åt mina små, och en transportbur också. Just nu knaprar dom så glatt på en fråstång :)

Kanske jag ska läsa lite. Slängde ihop lite musik åt DG som jag lovat. Då hände något som inte fick hända. Jag tryckte på delete, skulle radera en låt från min mapp.. så plötsligt märkte jag att det stod 'tar bort 100nångonting filer..' Självklart lyckades jag ju radera VÄLDIGT mycket av min musik. Bra Sarah. -_-
Men får väl se det från den ljusa sidan, datorn blev lite snabbare nu, den hade blivit ganska trög på sistone. Och så var det ju bara musik, det går att fixa. TUR att det inte var bilder.. då hade jag flippat ordentligt..

Med tanke på det så borde jag överföra bilder till cdskivor igen.. suck. Nej orkar inte nu.

Det här blev ett ganska konstigt babbligt inlägg.. nu ska jag fresta er med Kinuskitårtan vi åt på söndagen! Kinuski är förresten ett konstigt ord..

     Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se

     Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0