Onsdag igen då

Idaaag slutade jag jobbet klockan 13:00. Stressigt, men åh så skönt! Sedan hade jag körlektion mellan 14-15 och jag körde för första gången på landsväg! iiiik! 80 kmh var en väldans fart till först men efter att ja kört en bit blev jag lite vanare. Men ovant var det nog till först. Så nu fick jag prova på det, nästa gång skulle vi köra lite mera på landsväg sa han..
Men det var faktist inte så farligt som jag trodde det skulle vara!
Nästa gång jag kör är faktist nästa onsdag klockan 13:00. Har ledig dag då. Det har jag förresten imorgon också, ska bli skönigast!

Nu ska jag beställa lite fågelgrejer från elainkeskus.fi och sen ska jag ta och lägga mig i soffan och se vad det kommer på teve.

BTW så är Lotta on her way out igen! Haha, vad roligt att de vänjer sig. Eller hon iaf. Det andra energiknippet vågar inte lika mycket fast han annars verkar så tuff av sig ;D Där ser man sen ;)

Lyssna på den här hörni gott folk och säg mig om den är bättre/sämre än orginalet!

   
      Darin - Breathing your love (acustic) 

What do you think?

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

herregud hans röst hörs.. skakidarrig! Orginalet = bättre enligt mej! :D



Pssssst! de dä kaklena är såå coola . dom e kovis! ;) :D

2009-01-28 @ 19:34:30
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0