Tjenarehejsanhallådär

 Ja vad har jag då gjort för nyttosak idag? Tja, jag har tittat på teve och slöat, varit ut och gå med Tessi och fick till ett par bilder. Det var soligt och fint men kallt. Så inga riktiga nyttosaker egentligen då..

Satt och redigerade lite bilder här vid min dator. Problemet är bara det att jag är lite smått (eller ganska mycket) irriterad på den här skärmen. Eftersom jag har en laptop så har jag ju aldrig skärmen i exakt samma läge när jag sitter vid datorn. Så när jag fixar en bild och tittar på den nån dag senare så är den endera allt för ljus eller mörk.. och på andras skärmar ser mina bilder heeelt annorlunda ut än vad jag har fixat dem till. 

Så jag får hoppas att den här bilden jag tog idag när jag var ut med Tessi ser någorlunda bra ut i era skärmar.. :)

    © Sarah Henriksson

Färdiggnällt om skärmar nu..
Det här är förresten andra gången jag skriver det här inlägget... jag skrev det nyss och precis när jag skulle sätta sista punkten tryckte jag såklart på nån mysko knapp så allt försvann. Typiskt. Såg om inlägget skulle ha sparats i utkast, men nej.
Nå, sånt händer.

Ja nu ska jag återgå till teven. Jennyfer och mamma är till simhallen så det är ganska tyst och lugnt i huset. Tessi myser här bredvid mig i soffan. Sötnos :)

Det här blev ett långt inlägg...
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0