V å r v ä d e r

Åh så skönt det är därute när solen värmer :D ! 
Har ledig dag idag och var ut på en promenad med Tessi
Men men, annars har jag faktist inte gjort något speciellt idag... Ringde till bilskolan och frågade när den där teorilektionen är som jag har missat.. trodde den skulle vara imorgon, men på något sätt tvekade jag och tänkte att var det inte 25.2 det stod i meddelandet jag fick för nån vecka sen..
Det visade sig vara 25:e, alltså idag.. Vilken tur att jag ringde och frågade, annars hade jag missat den igen!
Tur :D Så ska dit klockan 17. Skulle inte orka men mååste ju. På fredan är det halkbanan som gäller. Sen är det bara att vänta på 19 mars och efter det får jag skriva teoriprovet! :)
Börjar kännas närmare nu..

Bilder på lilla Tessi ska ni få :)

        © Sarah Henriksson

        © Sarah Henriksson

Hoppas ni har en bra dag!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

tack så mycket. SÖTSÖTSÖTAAA bilder! :D

2009-02-27 @ 18:01:08
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0