Lite blad

Ja idag är det onsdag då.. Jag har varit på jobb, gick bra där och sen fick jag åka hem med pappa. Har inte så mycket annat att säga.. 
Sa jag förresten att jag köpte 2 par skor i wild shoe? De hade sån där 'ta 2 betala för 1' erbjudande så jag köpte ett par vita fina sneakers och ett par Blend skor som är ungefär likadana som jag haft för något år sen. Så nu har jag mina sneakers, och ett par hemma/ut o gå/åka till landet skor. De blev sammanlagt 50 eller 60 €, minns faktist inte.. haha!!
Nu ska jag äta lite glass och dricka en stor kopp kaffe :)

Sen ska jag ut med Tessi lite.. 
Men innan det slänger jag lite blad över er som jag hittade i datorn idag och fixade till lite.. :)

            © Sarah Henriksson

© Sarah Henriksson

Ha det finigast! :D
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0