Hallå hallå alla gooa å glaada

Ja vi ska i alla fall hoppas ni är glada idag! Goooa är ni i vilket fall som helst ;D
Vet ni vad jag har upptäckt?!

Mina inlägg börjar alltid med 'Ja' . En dålig ovana! Eller oftast i alla fall. Det borde man kanske ta tag i och försöka sluta med. Men det bara bliir så.

Kanske nån nyfiken därute vill veta vad jag har gjort idag? Jag har varit på jobb.(surprise)
7-15. Vi hade möte mellan 13-15. Jag smet lite tidigare eftersom jag skulle på körlektion. Men dert gjorde inte så myket, det var inte så världsviktigt för mig det där de pratade om.
Körningen gick faktist bra! Var så okoncentrerad i början men sen gick det jättebra i alla fall! Fickparkerade till och med och lyckades bra med det också, enligt mig själv. :) Great!!


Nästa gång ska jag köra 2 lektioner efter varann. 2 timmar ungefär.
Sen ska jag på halkbana nästa veckas fredag :)

Oj vad det var fint väder därute idag också :)          V        å        r        < <<

Den är på väg!

Så. Nu har jag rensat tankarna. Vad har NI gjort idag då?!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0