en liten bild

            © Sarah Henriksson

Hoppas den bara inte är så himla ljus i era skärmar. Hm, nu gnäller jag igen.

Men blir så irriterad på min skärm...

Nå, till saken. Skulle ju berätta lite om min dag.
Jobbat då såklart, slutade faktist kvart över 2. Skönt. Sen var jag till stan med pappa och via säästö pörssi och lite sånt smått o gott. Åt mat och 18:00 var det dans. Det gick prima men var lite okoncenterad på slutet. Som vanligt alltså.
Tja sen kom jag hem, städade fågelburen..

Och nu ska jag gå i duschen så småningom, sen ska jag krypa under täcker och sova en lååång och skööön natt...! Åh vad skönt det ska bli :D

Någon desto mer intressant information hade jag inte just nu. Ha det grreat ! :D

Kommentarer
Postat av: emzi

Fin bild! :)

2009-02-03 @ 12:44:21
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0