Sitter bara här med min kaffekopp

.. och gör ingenting! Ska läsa lite bloggar, titta in på deviantart.com som jag börjat lägga upp bilder på igen efter en låång paus.         --> Gå in och titta! <--  :)

Känns ganska skönt just nu, jag har varit på stan med DG idag. Handlade lite grejer till skolan, nu behöver jag bara en miniräknare, sen har jag allt jag behöver. Köpte en väska i lindex och så for vi och köpte sallad och annat ätbart som vi sedan åt hos henne.

Och sen for jag till hälsocentralen och nu har jag det där jäkla häslointyget fixat. Jag hatar hälsocentralen. Men jag överlevde besöket där.
Imorgon ska jag få mitt hår klippt, äntligen! Och på torsdagen ska jag färga det.

Vad har du gjort idag?

Det var länge sedan ni fick se Linus & Lotta, så här kommer lite bilder från söndagen :)
Linus håller på att bya fjäderdräkt, om ni undrar varför han ser vanvårdad ut. Men det är helt normalt.

     © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

     © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

     © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

     © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,verkligen1= )

2009-08-04 @ 17:29:05
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Elinor

naaw vad coola fåglar.

2009-08-05 @ 11:18:08
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0