bildeeer

Snart kommer det upp bilder här, det kan jag nästan lova er ;)

Har fotat jättemycket idag och håller på att överföra bilderna till datorn just nu.. tror nog jag hade några lyckade där.
Fotade först lite själv på dagen, sedan kom Jenny hit och hon hade med sig sin nya finfina kamera så det blev lite mera fotas sen :)

Förresten, är texten i mina inlägg lila åt er också.. ? Alltså syns den som lila eller svart i din webbläsare?
för den är lila den åt mig.. ååh blir galen, har haft problem med det här förut också..
den ska vara svart.
Men den vill vara lila.

Kommentarer
Postat av: Elin

sjukt fin banner!

2009-08-23 @ 17:51:54
URL: http://elinhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0