Snabbt och enkelt

En snabb, enkel uppdatering ska jag ge er innan jag gömmer mig under täcket. Ska på jobb imorgon och känner redan att det inte kommer bli något vidare trevligt eftersom dagen kommer börja med att jag försover mig. För att jag är trött. För att jag har sovit för lite. Okej, ska hålla mig till en enkel uppdatering som jag sa ;)

Dagen har liksom flugit iväg. Var ut i skogen med Jennyfer i nästan 2 timmar. Vi fotade, det var roligt. Skönt. Bilder i föregående inlägg fotade jag förresten idag :)
På kvällen blev jag erbjden att åka med till landet med pappa och bror, men jag tackade nej. Satt istället hemma och fixade med några av de nyatagna bilderna. Sedan tittade jag lite på teve.
Där fick ni veta vad jag gjort idag.

Imorgon blir det dans, ser fram emot det :) Nu ska jag krypa till kojs.

Gonattinatt på er ! :)

Kommentarer
Postat av: Shirley

Hej hej ! Klikcade runt lite, så hamande jag på din blogg. Har läst några inlägg och märkte att du dansar. Det gör jag med. Har gjort det ganska länge faktiskt.. jobbar med det. :) Men vad dansar du för något? Vart bor du? :)

2008-09-25 @ 13:53:43
URL: http://twirlyshirley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0