En lördag igen

Idag var det kalas här hemma. Jennyfer fyller ju 15 på måndag :)
Har känt mig friskare idag, men har haft huvudvärk hela dagen.. usch. Ska nog snart hoppa i säng tror jag.

Alltså den här dagen har verkligen gått snabbt.. Jag minns knappt vad jag har gjort, förutom städat lite i rummet. Bakade faktist en äppelpaj till kalaset. Känner mig duktig. Men det var inget svårt recept.

Ledig ännu imorgon. Skönt.
Igår fick jag förresten veta att det inte alls hade varit någon dansträning i onsdags när vi stod och sparkade på dörren...
Det hade istället varit både onsdag och torsdag veckan innan. Fan. Undra på att dörren var låst. Nåja en tripp till Karis för att knacka på en låst dör som ingen ens står bakom har väl inte alla har gjort.

                © Sarah Henriksson
                                                                               Foto: Sarah H

Godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0