Gokväll :)

Oj, flera dar sen jag skrev sist..  Tiden går skrämmande fort.

Kan ju berätta att denna lördag har jag inköpt nya skor rån wild shoe och en tröja från lindex. Rea, 50%, inte illa! :) Tröjan var alltså rea då. 
Jennyfer var med mig till stan. Borde ha sprungit in via jobbet och kollat arbetslistan eftersom jag är lite osäker om jag har morgon- eller kvällstur på måndagen.. Hm..  Får göra det imorgon då. Tänk att jag är ledig hela helgen, väldigt sällsynt. Och jag njuter för fullt :)

Igår kväll tittade jag och Jennyfer på Step Up 2 - The streets. Den var riktigt bra, men ettan var bättre.
Idag var vi till farmor och farfar nu på kvällen.

Nu börjar jag vara lite trött så ska nog krypa under täcket och kanske läsa lite.

Vad har ni gjort idag?

Godnatt,


Kommentarer
Postat av: cathie

Ååh, rea är alltid välkommet :) Jag köpte balsam idag som hade 20% :D



Jaa, jobbigt när det krånglar å man inte förstår kliar sig i huvudet haha!

2008-10-20 @ 14:48:17
URL: http://cathie.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0