Dålig uppdatering, ajaj

Nej usch vad jag har varit lat på sistone, har ju bara inte orkat skriva någonting :P

Kanske jag ska försöka berätta vadjag haft för mig de senaste dagarna.

På lördag var vi alla och hälsade på farmor och farfar eftersom farfmor fyllt år.
På söndag var vi alla och hälsade på mormor, till och med Tessi följde med och hon var så glad :) Tessi alltså. Och mormor också för den delen.
På måndag var jag trött och gjorde ingenting efter jobbet.
På tisdag jobbade jag kväll och minns inte vad jag gjorde sen.
På onsdag jobbade jag också och på kvällen var jag med DG till kotipizza, mmm-mmumsigt, även om personalen var mindre trevlig. Sedan for vi hem till henne.

Idag är jag ledig och har bara slappat som vanligt, jag gör ju inget annat nuföriden, tycker jag själv ;P 
Ska åka till stan med pappa snart. Till säästö pörssi bland annat, ska se om jag hittar lite fotoramar. Mitt rum ska nämligen bli storstädat och fixat :D. Måste få ordning på det.

Oj vad långt det blev.

Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0