- s n ö -

Nu har jag börjat fixa på bloggdesignen lite. Det är därför bloggen ser lite rörig ut, men snart ska det nog fixa sig, bara jag orkar fixa till resten ;) Kanske imorgon, får se. Kan hända att jag far och hälsar på Jenny imorgon nämligen. Men får se. Annars gör jag klart designen.

Inatt kom det snö :) Så man fick vakna till en vit värld. (Som i o för sig senare under dagens lopp blev lite slaskig och klottig pga plusgrader och ännu senare till en total halkbana pga minusgrader) Välkommen vinter.
Fåglarna mina börjar känna sig riktigt hemmastadda och vågar snart komma fram och ta gosaker från handen :) Roligt att se hur de blir modigare för varje dag som går.  :)

Idag var jag på bilskola igen. Nästa gång är på måndag.
Nu ska jag sova. Måste få en lite längre natt nu, var helt slut imorse. Men dagen på jobbet flöt på fin, även om det var lite stressigt på slutet.

Ha det fint, kramar


Kommentarer
Postat av: emzi

Vi borde ses nån dag! Det är jätte länge sen sist! :(

2008-11-20 @ 21:43:07
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0