Utställning

På tisdagen var det dags för vernissagen. Fotolinjerna ställde ut sina slutarbeten och mitt arbete var också med. Jag hade fotat en häst :) min serie bestod av 4 bilder.
Vernissagen gick fint, men jag kände mig lite fräck när jag gick hem efter en halv timme. Jag skulle på agilityträning med Tessi och ville absolut inte missa det. Det var jätteroligt, agility är absolut en sak jag vill syssla med länge! Genrepet med dansen var också samma dag, fick tyvärr skippa det. Det var lite synd. Imorgon är det föreställning och jag hoppas det kommer gå bra.

Idag stod det på tidningen om utsällningen :) Det var trevligt.

Igår fick jag följa med Jenny till stallet. Det var jättefint väder igår, en skön dag. Det kändes som att den här sommaren kommer bli perfekt, även om jag måste jobba till augusti. Och kanske länge. Om jag vill har jag jobb där hela nästa år. :)
Det var roligt att vara bland hästar lite igen. Det var så länge sen. Jag vill rida igen, det är så länge sen..

Idag skall vi kanske till landet, det skall blir skönt. Jag skall fota lite igen. :)

Ha det fint,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0