Musiklista

Vet att jag har gjort den här förut, men nu hade Jennyfer gjort den, så jag fick lust att göra den en gång till :D

Hur mår du idag?
Realize

- Hm, jaha.. ?

Vad tycker dina vänner om dig?
Last Time

- Nämeeen...

Kommer du gifta dig?
Give it to me

- Och det betyder ja??

Vilken låt älskar din bästa vän?
I miss you

Vad är det bästa med dina vänner?
A moment like this

Vilken låt beskriver dig bäst?
Colors of the wind

- Ååh, det är en fin låt, nämen så trevligt!

Hur går ditt liv så här långt?
Sorry, blame it on me

- Men vadå!!   =@

Vilken låt kommer dom spela på din begravning?
Protecting me

- Okej...

Kommer du få ett lyckligt liv?
Breathe

- Att andas är hälsosamt har jag hört.

Denna låt gör dig lycklig?
Promiscuous

- Tja, man kan ju göra huga-chaka-chaa-chaa til den ;D  Haha!!

Vad ska du göra med ditt liv?
Somebody's me

- Betyder; någon är jag. Jajust.

Kommer du någonsin få några barn?
Daddy DJ

- Haha hördu du, jag är faktist flicka!

Hur är skolan för dig?
1985

-Haha! Jag levde inte då.

Vilken är ditt livs themesong?
Long way 2 go

Vilken är din livshistoria?
Lifeline

- Livslinje. Ja.

Hur ser din framtid ut?
Here in your arms

Hur blir din morgondag?
Whatever it takes

-Okej?

Hur ser ditt liv ut just nu?
With you

Hur var du som barn?
All good things come to an end

- Hallå!!

Vem kommer du gifta dig med?
The adventure

- Höhö, okej?!

Hur ser världen på dig?
Candy shop

- No comment.

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
In da club

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Thank you

Hur blir du igenkänd av folk?
The sweetest girl

- Nämen, tack så mycket! :D

Vilken är din livsfilosofi?
Heaven

- Himlen... :S

Vad tycker dina föräldrar om dig?
Potential breakup song

- Det är inte sant!

Tycker andra att du är attraktiv?
Everything's magic

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
One heart

- Okej?

Hur ser du på sex?
Me & You


Slutresultat: - Endel saker stämde ganska bra, men endel var ju lite åt skogen. Annars roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0