Ledigt!

Igår var det fredag och jag fick sluta 2 från jobbet. :D Funderade på att titta in i någon affär på vägen hem, men scootern var nästan utan bensin och så även jag själv. Var helt slutkörd efter dagen, det var en väldigt stressig dag, och en av dem som skulle vara på jobb var sjuk, så det gjorde inte precis saken bättre. Så jag fick gå hem tidigare, jag tror största orsaken var den att de inte orkade ha ansvar över mig när de hade så mycket att göra. Men det börjar gå bättre och bättre och snart börjar jag komma in i rutiner och hur saker skall göras. Det är bra. Man behöver inte fundera så mycket då. 

Lördag idag, och det är så skönt med lite ledigt. Först på tisdag skall jag på jobb igen.
Idag har jag inte tänkt göra något alls. Vi skall åka till landet en sväng ikväll, mormor är där. Skall bli skönt. Jag skall fota lite där tror jag, har inte fotat på snart en vecka, och det känns underligt. 
Men man är så trött efter varje dag på jobbet så man bara ligger och glor upp i taket, haha. 
Så det har inte blivit mycket fotat nu. 

Har fått någon underlig svullnad under mitt ena öga. Det gör ont när jag blinkar och så är det rött och svullet. Jag vet inte vad det är.. 
Uschusch.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0