J o b b

Första dagen på jobbet gick riktigt bra :)
(förutom den lilla parentesen att jag vaknade 10 min före jag skulle åka) Hade lagt klockan lite tokigt :P
Jag brukar inte försova mig. Men jag hann ju dit i tid och det är det viktiga.

Idag har det regnat. Varit sol. Regnat. Varit Sol. Regnat. Regnat och varit sol samtidigt. Varit sol... osv.
Haha. 

Skall väl ladda upp en bild jag tog idag. Ursäkta om den ser helt mystisk ut.. har bara justerat kontrastet på den här datorn, så bilden kan se ut hur som helst i andra skärmar...


 image149

Nu borde jag börja gå och sova. Är trötttrötttrött.

Godnatt,


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Oj, jättehyperduperfin bild :D:D

2008-05-16 @ 15:59:30
URL: http://jjennyferr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0