En lista över dagens

Jo, än en gång. Fick en sådan lust när Jennyfer hade gjort den! :D Gillar såna här listor. Och idag har jag en massa saker att skriva på den ;P  Så då är den ju ännu roligare :)
 (Förlåt Jennyfer ja vet att ja e en härmis)

Dagens


Outfit: Grön-vit randig tröja, jeans, vit-gröna skor.
Roligaste: Leeeeediiiiig !
Tråkigaste: Hittar faktist inte på något just nu...
Jobbigaste: Det är nästan jobbigt att köpa festkläder utan att ha någon annan med sig som säger vad den tycker...
Vill ha: Glass och godis. Haha.
Äckligaste: Chokladpuddingen jag åt lite av. (Jag lagade den för några dar sen)
Skönaste: Sa jag inte ledig? ;D
Längtan: Vet inte, kanske att Jenny ska börja samma jobb som mig i måndag.
Damp: Ööh?
Köp: Shorts, skjorta, kavaj, tights, 2 burkar, plånbok och solglasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0