Lönlönlön,

Yes, idag fick vi lönelappar och i måndag får vi in pengarna på våra konton. Skönt :)  Mina midsommarpengar var inte medräknade där, de kommer tydligen senare. Jag hade ju turen att jobba fre-lö-sö. Men tillägget, tillägget!  ;D

Haha.

Och jag skulle vilja rida igen. Hm. Jag har faktist börjat fundera på om jag skulle ta en häst på foder nu i ett år. Det här året jag jobbar. Det skulle ju vara perfekt :) Men det är en sak man måste tänka igenom lite noggrannare. Det blir ju ganska mycket utgifter och så ska man ju ha tid och ork. Fast jag tor nog att man har åtminstone ork att göra saker man tycker om :)

Jaja. Nu ska jag göra något annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0