K o n f i r m a t i o n

På söndagen, alltså igår, var det syster Jennyfers konfirmation. Först var det kyrka, sedan gäster och goda kakor. Jag fotograferade henne också lite, lägger upp 2 av bilderna här :) Tycker de blev riktigt fina! Riktigt nöjd.
Som konfirmationsgåva gav jag ett presentkort till en smyckesaffär. Tyckte det var det bästa. Då behövde jag inte oroa mig för att jag köpte fel. I övrigt var det nog en lyckad dag :)


© Sarah Henriksson         

© Sarah Henriksson































Säg gärna vad ni tyckte om bilderna också :)

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Den e fin som svartvit den dä nedre bilden! :)

2008-06-17 @ 11:03:39
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0