T j o l a h o p p !

Idag har jag äntligen köpt min pocketkamera :) Så nu kan jag ta med den på resan istället för den där stora systemkameran. Blir ju så jobbigt när varenda bild är ett helt projekt med den.. och vägrar fota med den på automatläget.
Så nu har jag en kamera man bara kan klicka med. :D
En likadan som Jennyfer har, Canon Ixus 80IS. :) Jättebra! Och längtar till Sverigeresan (: Och min 5 dars ledighet!



Likadan som Jennyfers, men hennes är silverfärgad.



Vill ha- listan :


  • En laptop
  • Ett par vita shorts
  • Nya svarta leggings
  • En ny hårfärg
  • Vita skor
  • Svarta ballerinaskor
  • Nya jeans
  • Pocketkamera

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0