23:26

Ja, nu var det då det där med att hitta något vettigt att skriva här..
Är ganska trött nu, fast jag sov till 10 idag. Imorgon ska man upp igen. Har 3 kvällsturer på raken, usch, kommer inte bli så roligt. Men o andra sidan så får man ju sova längre på mornarna och det är ju inget man tackar nej till, åtminstone inte jag. Imorgon har jag troligtvis fått mina arbetskläder också. Hittills har jag fått använda vikariekläder, men nu ska jag få egna. Problemet är bara det att jag är rädd för att jag beställde för små skjortor.. hoppsan, tja, men får hoppas på att de passar. Vill liksom inte göra folk mera besvär och be dem beställa nya åt mig.. 

Nuu ska jag ta och läsa i min bok, som jag redan fått 2 påminnelser om från bilbioteket. Har
varken orkat eller hunnit läsa så nu är man skyldig bibban 4 euro. Måste bara få den klar.
Låna om vore ju annars ett alternativ men herregud, har ju gjort det 2-3 gånger redan, innan påminnelserna började uppenbara sig i brevlådan.
Måste alltså läsa slut den nu.

Ja det här blev ju en massa text, men man måste ju skriva av sig lite ibland.

Hoppas ni har det finfint, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0