En regnig dag igen

Var till stan med Jennyfer idag, köpte en fin scrapbook och lite tillbehör :) Senare på kvällen började jag fixa lite och märkte att scrapbooking (<- om man kallar det så..) är riktigt kul :D

Det har regnat och blåst hela dagen idag. 16 grader tror jag det var (!) om jag minns rätt.. är det höst nu eller?! I stan var det i alla fall gula löv på gräsmattorna och det betyder bara en sak enligt mig...

Hoppas vi får lite sol och fint ännu innan den där mörka hösten slår till.

Nu sitter jag här och ugglar mig. Klockan är närmare ett på natten (Finsk tid) och jag undrar varför jag alltid får mera enerig efter 11 på kvällen... Det är konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0