Torsdag

Har inte gjort så mycker vettigt idag egentligen. Varit i skolan. Kommit hem. Varit ute på gården och lekt lite med lilla Tessi. Tittat lite på teve. En sak jag inte har gjort speciellt mycket idag är vara vid datorn. Fast nu är jag ju det förstås...

Jag hade egentligen tänkt visa er lite nya bilder, men det får bli en annan gång.
Portfolio3 gick vi igenom i skolan igår, det gick finfint och alla hade väldigt fina bilder. Jag hade samlat svanbilder till en portfolio.
Nu skall vi snart börja planera slutarbetet. Det skall bli kul, men före det är det klassresa. Jag har egentligen ingen lust alls att åka på resa, vi skall vara Barcelona i fyra dagar. 

Jag är fullt medveten om att headern inte riktigt är på sin rätta plats..


Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder på headern ! :)

2008-04-03 @ 19:16:58
URL: http://malinmackdahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0