Ledig ledig

Har haft ännu en ledig dag från skolan. Vi jobbar på slutarbetet, så det är ganska fritt.
Jag har fotat hästar, var jätteglad att jag äntligen fick göra det. Har velat fota hästar ända sedan jag började skolan i höstas, så jag fick min belöning nu.
Skall bli så roligt att få sina bilder i A3 format i galleriet :D
Utställningen öppnar tisdag 29.4, samma dag vi har generalrepetition med dansen. Lite synd, hade velat vara med där. 
Kanske jag hinner också, får se lite. Galleriet och teatern ligger nära varandra.  

Beklagar att de där Barcelonabilderna inte har kommit upp här än...

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny & vårig design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget, så är du med i utlottningen: esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html

2008-04-22 @ 14:34:50
URL: http://ilky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0