Min dag

Den här dagen blev faktiskt ingen 'Walking Disaster', som testet i det förra inlägget antydde.
Har varit i skolan, alla har haft en stressig dag idag, även jag. Inte egentligen stressigt, att man har mycket att göra och så, utan vetskapen om att man har mycket att göra och att inte veta när man skall hinna med allt.

Imorgon, på fredag och lördag har vi fotohistoria ända till 'jag vet inte hur länge, men hur som helst, skitlänge iaf' efter den vanliga skoldagen. En sorts kortkurs som hålls på kvällen.
Problemet är det att vi skall hinna fotografera ett bildmaterial till en uppgift som vi skall jobba med på fredagen..

NÄR?! När fan skall jag hinna med det? Om vi slutar sent på kvällen imorgon så hinner jag helt enkelt inte med det, det är fan omöjligt.

Idag var jag och äta pizza med Fredrika efter skolan. Det var länge sedan jag pratade med henne, så det var riktigt trevligt.
Egentligen skulle Jenny ha kommit med, men det blev inte så ändå, vilket var synd.

Idag bestämde jag mig för att boka fotostudion till veckoslutet, men, SORRY, på lördagen var den bokad och på söndagen var den bokad i 6 timmar av en och samma person.
Fan.

Nå, det ordnar sig.. Väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0