Snö igen

Det är fint med snö.

Så länge snöfallet inte övergår till regn.
Det gör det väl snart. Slask, ja det är precis vad jag behöver.
NOT.
Man blir ju så deppig.

Jag skulle fota snö. Men desvärre blev det mörkt en timme efter att jag kom hem från skolan.

Vi har en portfolio workshop i skolan den här veckan. Vi skall göra såna där papplådor som man sätter in sin portfolio i. Jag tror i alla fall att det är såna..
Det skall väl bli roligt! Men idag var det mest tråkigt, den där finska gubben vi har bara visade hur man gjorde såna där, och han pratar inget annat än finska.
Men jag förstod! Jag fattade verkligen vad han pratade om, underligt men sant.
Okej, inte fattade jag ju allt, men det mesta. Endel småsaker förstod jag inte.

Här kommer en liten bild också.



Tjoohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0