Nya skor :)

Nu har jag mina nya skor. Inte ens Fredrika kunde ana vilka det var när hon var här, och jag bad henne gissa.
Hade tänkt mig ett par med högre skaft, men blev en lägre modell.
Riktigt nöjd.

Den här veckan kommer bli stressvecka. Skall framkalla (vilket jag inte ens kan). Nej, vi går på digi och har knappt fått lära oss att framkalla. Helt jävla sjukt. Kanske vara över imrogon så att vi kan vara lediga fredagen efter självständighetsdagen. Torsdag - fredag - fotohistoria kvällskurs. Lördag på dagen fotohissa igen.

Vad kul att läsa min vecka.
De uppgifter vi får imorgon och i onsdag hoppas jag inte blir att för jobbiga.

Nu känns det redan renare i hjärnan efter att ha skrivit upp allting.
Varit i skolan idag, ganska tråkig dag.
Var på dansträning, den gick fint! :)

Och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0