Uppdrag; London-picture.

Vi var till en kinesisk restaurang med klassen förra veckan. DG i egen hög person hittade en lyktstolpe som jag skulle fota åt henne. Min kamera hade fått en liten fuktknäpp, om vi kan kalla det så, så alla bilder blev lite suddiga. Den mest lyckade bilden ser du här nere i alla fall. Jag fick som uppgift att skriva London på bilden. Jennys favoritstad nämligen.


image12


Visst känns det nästan som London! ;) haha!
Desvärre har jag inte varit på semester. Bilden är tagen i vår lilla stad.


Kommentarer
Postat av: astrid

Jo, precis London, haha, speciellt med den där fuktknäppen :P [Regnar jämt i UK]

2007-06-05 @ 21:46:38
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0