Skojig sak :)

<Astrid skrev i sin blogg: Hittad från en annan blogg, minns tyvärr inte vilken.>
Jag minns vilken, för jag hittade det i Astrids för några minuter sedan ;)

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Ja for no me. Fick 2 chipspåsår, dricka, tidningar, kex å karkki så ja kanske klarar mei..

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Degge

Vad står det i sms:et under?
Kom nu!

Vilka sms gör dig gladast?
Roliga! :) Skämtsamma.

Hur många sms har du i inkorgen?
29 st.

Vad står det i ditt 4:e sms?
Heeeej....., ny ha ja komi från frissan,....

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Sku vi ti stan, viken tid? 11?

Vad står det i det 1:a mottagna sms:et?
Heis. E du hemma ikväll? Tnkt för dom far ut me båtn..

Och i det 3:e?
Hej, ja kan koma snart, ska bara plocka av saker från Aplari.

Vad står det i ditt mest privata sms?
Privat är privat, right? ;)

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Ingen aning. Har aldrig fått några gulliga, haha!!   ;)

SMS-signal?
Medd.Signal 6

Vad har du för mobil?
Sony Ericsson K300i

Kommentarer
Postat av: astrid

Tack fö kommentarena ;P Visst hadd Jag1 bäst åsikter ;)

2007-06-28 @ 22:38:10
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0