Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bra, lite slö bara.
Favoritgodis: Choklad, saltigt och surt.
Är det nåt du absolut inte äter: Spenatplättar
Kläder just nu: Just nu är det stort och fladdrigt och mycket färger som gäller.
Musik just nu: Paramore - Misery Business, Enrique Iglesias - Do You Know. (Och mycket mera)
Sommarplaner: Fota, fota, fota! Vara med kompisar, åka till Sverige, vara på landet.
Saft eller alkohol: Ingendera, jag dricker helst Bonaqua eller Novelle.
Hur många kuddar sover du med:  4 (Endast 2 under huvudet)
Favoritväder: Sol, med lite vind. Jag gillar också regn, det är så fräsch luft ute då!
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Sparare. 
Tror du på mirakel: Javisst.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Haha.
Bio eller promenad: Båda, beror på humöret.
Stjärntecken? Fisk.
Rädd för insekter? Hm. Nej, så länge de inte kommer på mig.
Största svaghet: Öhm.. Orkar inte fundera.
Det här är jag bra på: Tomt här tills jag orkar tänka ordentligt.
Chips, morötter eller godis? Alla tre!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Japp.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tror inte det.
Stökigt eller välstädat? Välstädat just nu!
Är du rädd för blod? Nja..
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Jaaa.. (Inte bland folk då..)
Anser du att du är stark? Nej.
Brukar du sola? Nä.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten från andra sidan av glaset. (Hm, om nån fattar..)
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0