Liiistaaaa...

Ja, jag vet att man ibland kan tycka att det är tråkigt med listor. Men nu har jag så tråkigt, att jag svarar på en som jag hittade i ?s blogg.

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Sarah

02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sarah
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig?
04. vilket stjärntecken är du? Fisk - Kala - Fish
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? Finland
07. bott utomlands? Nääej
08. flyttat antal gånger? 3 gånger (men minns endast 1 av dem)
09. vart skulle du vilja bo? På landet eller i Sverige.
10. vilken skolklass? Gått ut nian -07
11. vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf eller något med djur.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 162 cm.
02. hur mycket väger du? 54 kg.
03. hårfärg och frisyr? Konstig blandad hårfärg, medelljust (om man kan säga så?), medellångt.
04. ögonfärg? Blå-grå
05. mest nöjd med? Jag brukar inte fundera på sånt..
06. minst nöjd med? Samma som ovan
07. skostorlek? 37/38
08. glasögon? Nej
09. har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER

01. filmer? Komedier
02. låtar? Alla möjliga
03. årstider? Vår, sommar
04. mat/dryck? Kan inte bestämma en maträtt! Finns mycket gott. Föredrar vatten.
05. djur? Hundar, hästar, fåglar
06. färg? Gult, grönt, mörkblått
07. parfym? Använder inte
09. ämne i skolan? Teckning, modersmål, engelska
10. sysselsättning? Umgås med vänner, dans.

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Ingen jacka på sommaren
02. vad använder du just nu för skor? Har inga på mig men..
03. favoritfärg på kläder? Grått, vitt, svart, grönt, gult, allt.
04. favoritmaterial på kläder? Vet inte, bryr mig inte heller.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya jeans
06. favoritaffärer? H&M
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? -
08. favoritmärke? Inget speciellt favoritmärke
09. vad har du för tröjstorlek? S,M

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? Gröna
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, beige, 'träfärg' (trämöbler)
4. vad vill du ändra där inne? Inget, det borde bara städas lite...
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?                       [x]
b) video/dvd?         [ ]
c) dator?                [x]
d) stereo?              [x]
e) telefon?             [ ]
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, en väg, 'tältgarage', en bil och en mopedbil. Träd.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, läser, sitter vid datorn.
8. favoritpryl i rummet? Jag kan inte bestämma mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0